Tuesday, March 8, 2011

Aku kurang sabar

Bila ada orang datang depan aku pastu lupa nak tanya soalan dekat aku akan bagi peluang tapi ini bukan sekali tapi adalah 5kali dia turun naik tangga nak tanya aku soalan pastu dia lupa nak tanya apa. berdiri depan aku lupa tanya. angin jer aku. kawan aku suruh aku tepuk belakang dia. tapi kalau boleh memang aku nak buat jer. dah ler sampai 3 kali datang sini tapi masih tak ingat nak tanya soalan apa.


*sekarang ini aku dah mula ada perasaan marah dengan orang
*bahasa aku cakap pun dah mula nak kasar
*nak sambung buat transkrip lah

4 comments:

alien said...

nasihat kat dia
suh tulis je soalan tu
kang pas
mudah je

fyzi said...

tapi bila tgk muka bdk 2 geram jer
nak cakap xtkeluar coz marah...

~lina talib~ said...

terpegun tgk muka fiza kott...langsung lupe soklan..hihihi...

fyzi said...

tapi laki xper ler gak kak.nie perempuan kak.hehehehe