Wednesday, October 28, 2009

ko dan aku

hari ini ramai orang ofice aku bizi lagi untuk persediaan iso yang akan datang pada esok hari.aku punya tugas dah selesai.hehehehehe. minta-minta tak ada document yang tertinggal n dapat ler ofice aku nie sijil iso coz penat tau kerja bagai nak gila ini semata nak dapat sijil pengikhtirafan.



sabtu lepas aku melawat kawan aku dia dah bersalin dapat anak perempuan best nama dia nur shyazliana elmya.macam tak caya aku dengan ko linda.ko dah jadi mak.aku ingat lagi masa ko hantar kad jemputan kawin,aku rasa macam tak sangka ko nak kawin tp sekarang macam tak sangka ko dah jadi ibu pulak.aku ingat lagi masa sekolah kita dulu ko,aku,ummu dan farah nur kita best friend paling bahagia tapi akhir tingkatan 5 kita berpecah ko dengan haluan ko dan ko rapat dengan laila saidi, aku pulak masih rapat dengan farah nur,ummu n hafizah.sekarang ini yang tinggal belum kawin lagi aku,farah nur dan juga ummu.ko dengan laila dah ada anak sorang tapi kami masih belum jumpa lelaki untuk di jadikan suami.ko n hafizah selalu cakap aku,ummu dan farah memilih itu lah sampai sekarang tak kawin lagi.tapi kalau nak di ikut kan aku tak lah memilih cuma bila aku nak dekat seseorang lelaki tu tapi laki tu tak nak plak dengan aku.bila aku tak nak laki tu laki tu plak yang nak dengan aku.so macam mana nie.tu ler sampai sekarang masih single lagi.entah bila aku berduet plak.hihihihii

zaman sekolah terlalu indah sangat tapi aku tak tahu masih boleh ingat atau tidak.memori otak aku sekarang ini sentiasa low.kenapa ek....walau apa-apa pun aku sayang dengan korang semua.

No comments: